SEK (kr) (SV)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundbetyg 8.4 / 10
  • Biluthyrning sedan 2005

Vem behöver jag kontakta för att lämna in ett klagomål?

Om du inte är nöjd med en viss aspekt av din hyra, eller betalade mer än du skulle, försök först att lösa problemet direkt med det lokala uthyrningsföretaget. Om du inte kan komma överens med uthyrningsföretaget kan du lämna in ditt klagomål i slutet av din hyra genom att fylla i kundtjänstformuläret på vår webbplats. Välj orsaken till ditt krav och följ instruktionerna.

  1. Startsida
  2. Vem behöver jag kontakta för att lämna in ett klagomål?